Умови обслуговування

Загальні положення

 1.Сервісній центр (СЦ) "Мобісервіс"  виконує післягарантійний ремонт мобільного обладнання.

 2.СЦ "Мобісервіс"  проводить ремонт торгових марок: Nokia, Samsung, Sony-ericsson; КПК:Qtek, Asus, Eten, HTC, O2, Palm, HP, Apple Iphone.

 

Виконання ремонту 

 1.Діагностика проводится протягом однієї доби, термінова діагностика-протягом трьох-чотирьох годин.

 2.Ремонт виконуєтся протягом трьох робочих днів, при наявності всіх комплектуючих і заппчастин.

 Термін може бути продовжений за згодою власника обладнення.

 

Вартість ремонту 

 Вартість ремонту визначаєтся після проведення діагностики за сумою використаних для ремонту запчастин і сукупності технічних циклів і регламентуєтся тарифами СЦ "Мобісервіс"

 

Гарантія на ремонт 

 1.Гарантія розповсуджуєтся тільки на виконаний в СЦ ремонт несправностей, які були виявлені при здачі, а не обладнення в цілому.

 2.Випадки, стан обладнення не дозволяє дати гарантію на виконаний ремонт наступні:сліди потрапляння вологи, механічне пошкодження системного  модуля, сліди некваліфікованого ремонту. Не дається гарантія на перепрограмування обладнення.

 

Прийом обладнення в ремонт 

 

 1.При прийомі обладнення в ремонт, інженер СЦ оформляє квитанцію на обслуговування з точним зазначенням комплектності терміналу, несправностей, зовнішніх дефектів та реквизитів власника і СЦ. Власник оплачує діагностику попередньо, згідно з тарифами СЦ. Діагностика не виплачуется на вимогу клієнта, якщо недолік є відомий (заміна побитого дисплею, перепрограмування, заміна мови і т.д.)

 2.Термінал приймаєтся без розбирання і перевірки несправностей, без перевірки внутрішніх пошкоджень в присутності власника. Власник згоден, що всі несправності і внутрішні пошкодження , які можуть бути виявленні в обладненні при його технічному обслуговуванні, виникли до прийому апарату по даній квитанції.

 3. Якщо при обслуговуванні в терміналі виявлені сліди вологи, механічні пошкодження обладнення, СЦ не несе відповідальності, пов'язані з можливим проявом в зданій апаратурі дефектів, не вказаних в квитанції при прийомі, а також повний або частковий втрати працездатності апаратурі в процесі ремонту.

 4.Обладнення приймаєтся в ремонт без SIM карти і карти памяті.За збереження помилкової зданої SIM карти і карти памяті користувача СЦ відповідальності не несе.

 

Порядок виконання робіт 

 

 1.Інженер проводить діагностику обладнення (розбирання-збирання, виявлення слідів вологи, механічних пошкоджень, некваліфікованого ремонту) встановлює можливі прчини вказаних власником недоліків та приблизну вартість ремонту.

 2.При вартості до 120 грн, ремонт проводиться без додаткової згоди власника, якщо це не було обговорено на момент здачі терміналу в ремонт.

 3.Інженер ремонту проводить усунення несправностей, заявлених власником і відзначених в квитанції на обслуговування. При закінченні ремонту проводиться перевірка обладнання на виконання ним основних функцій (виконання вхідного і вихідного дзвінка, заряд акумуляторної батареї), та функцій пов'язаних з недоліками вказаними власником.

 4.Якщо в процесі ремонту виявляються додаткові недоліки та пошкодження невказані власником при здачі обладнання, процес ремонту призупиняється для узгодження з власником подальших дій. Термін ремонту при цьому збільшується на час узгодження.

 5. Власник має право відмовитись від проведення ремонту на будь-якому етапі. Прицьому власник обладнання зобов'язаний оплатити всі операції СЦ, виконані по ремонту до моменту відмови.

 

Видача обладнання 

 

 1. Для отримання обладнання, відремонтованого в СЦ, та власник зобов'язаний пред'явити оригінал квитанції.

 2. Обладнання видаєтся тільки по факту оплати виконаних робіт і використаних в процесі ремонту запчастин. Фактом оплати вважаєтся факт надходження грошей на рахунок СЦ Мобісервіс при безготівковій оплаті або факт оплати в касу банку, який проводить обслуговування СЦ.